Sunday, September 21, 2008

Nak Masak apa ari ni ye???

Nak masak apa? aduh...kekadang rasanya mudah kalau org cakap apa yang nak di masak...tukang masak tak payah do the thinking...hanya ikut je...he..he..

rasanya menu ari ni..ikan siakap stim, sambal tumis udang ngan petai, sotong goreng (the 2 heroes punya favourite ni..), telur masin...ok ke?harap harap nya the Prime Minister and the heroes suka le...

3 comments:

Syah said...

Itu dah lebih dari ok.

Nanti kat OZ, bukan setakat nak pikir masak apa, nak guna apa nak masak ni! Ianya amat mencabar minda si tukang masak..

Tapi you all nanti kat Curtin.. dekat bebenau ngan Perth. mungkin tiada masalah.

Salam Ramadhan dari kami sekeluarga.

Fadzlina Nawi said...

Saya pun terfikir benda yg sama hari ni. Nak masak apa yer...Kalau kat Mesia skrg mesti fikir nak beli apa yer..hu..hu

Boringlah hari2 makan nasik. So hari ni buat pasta, tp teringat pulak laksa2 kat Mesia.

mulan said...

nampaknya tukang masak kena dapat duit raya lebih ni...

Fadz, kat UK dulu akak buat laksa guna ikan sardine dalam tin ..jgn guna sardine ngan tomato source tu..beli yang satu lagi tu ..yang dalam brine...