Monday, August 16, 2010

Jangan Lupa...

Salam Ramadhan to all. Here in Ostolia (Perth) officially the Ramadhan started on the 12th August 2010. However, ada gak yang dah start puasa on the 11th August. As for my family, Penyimpan Mohor Besar Raja Raja in my house (my hubby le tu) made decision to follow the official date (ikut Islamic Council ). So far so good. Abg Ngah masih steady eventhough kat sekolah sekarang ada sports activities. Alhamdulillah..

Tajuk kat atas tu sebenarnya not related at all ngan Ramadhan. It is about thesis writing. Maap le ye, kalau ada yang konpius. Just nak share, benda yang I bole plak terlupa nak include masa dok buat writing . Kalau ikut my svsor, kira cam benda wajib le kalau kita buat survey method.

Tetapi rasanya ramai yang tak le jatuh dalam golongan "blurrr" cam I ni..maklumlah..jgn terkejut there are days yang I menaip sambil dok "tepih" tangan kecik tu dari dok menekan sama my keyboard..Jadi for golongan yang cam I nih ...in your thesis jgn lupa write about how you handle the "3 bias" i.e. common method bias, social desirability bias and non-response bias. So, this week I nak kena nulis about benda benda ni la...heeee..

No comments: