Friday, June 8, 2012

Alhamdulillah...

Yesterday during lunch hr saya dah dapat email dari my svsor informing about my result. Alhamdulillah...my PhD journey dah nak sampai ke garis penamat. Now ni tengah tunggu examiners' report. My svsor informed result je dulu and cakap will send the report kemudian. Saya berdoa agar minor correction tu betul betul 'minor'. Walaupun dah hampir tutup buku, bnyk sangat lagi yg saya perlu belajar. Saya berharap saya dapat curi masa untuk belajar ilmu research and writing dalam kesibukan bekerja nanti.

Tetiba saya terkenang aruah Abah saya. Alangkah seronoknya kalau dia ada bersama ketika ini. Semuga dia berbahagia disana. Saya juga berdoa agar Abg saya yang juga sedang menunggu result PhD akan berjaya dgn cemerlang. To my adik ipar (En Amin) and En Hubby teruskan perjuangan, Sikit je lagi....Hopefully by next year mak bole tersenyum girang dgn kejayaan anak menantu menamatkan PhD memasing. InsyaAllah...

3 comments:

Anonymous said...

Tahniah Mulan. Dapat PhD tidak akan membawa bulan jatuh ke riba atau seguni duit jatuh ke bumi. Ia perjalanan ilmu yang membawa kita ke suatu keadaan yang hanya yang melaluinya sahaja akan merasa nikmatnya. Dan nikmat yang paling manis ialah nikmat memahami kekuasaan Tuhan, bahawa hanya Dia yang memilih sesiapa yang akan mendapat anugerahNya selepas mengharungi ujian dan jalan yang berliku.

Sevendrops

FakirFikir said...

good luck kak. naik pangkat dari misi.

Nor Fadzlina Nawi said...

Tahniah kak. Sorry lah sy byk kat FB la ni ...