Sunday, June 1, 2008

Cuti Cuti Malaysia...



Just came back from Kuching..Went there to visit my sister and of course for a vacation..cuti sekolah le katakan..Thank you to my beloved sister and her hubby..We enjoyed our stay there especially the "nasi ayam steam" and the "Tea -C Special" (betul ke spelling ni?)..Ari ni pun dok teringat lagi... Our visit to Elephant tu pun best..Sorry kalau membuatkan umah you all yang ala ala anjung seri tu betukar jadi tongkang pecah..

Thank you gak to my hubby (the main sponsor) for this trip..Muga Allah murahkan rezeki lagi and next time bole pegi jalan jauh sikit..he..he..Last but not least thank you to Air Asia yang kekal ngan theme "now everybody can fly"..he..he...tapi letih le..cam naik bus plak...jgn marah..kritik bukan tanda tak suka..he..he..

Nanti le ..I will upload gambar gambar yang menarik especially my two heroes and cousin diaorang yang montel tu..and not to forget of course gambar my J-Lo...he..he..tunggu...

1 comment:

Anonymous said...

wei mana gambar jlo haram tak up date lagi takkan mabuk naik my vi kut

kakak