Wednesday, April 6, 2011

Email

Email pagi semalam membawa maksud yang kerjaku makin bertambah. Disaat aku cuba nak "menyetelkan" chapter analysis aku (third draft dah ni..rasa nak muntah pun ada) , disaat aku pun dah jadi makin tak faham ngan apa yang aku analysiskan, disaat model aku pun makin serabut mcm mana serabutnya dalam kepala otak aku ni, dtg le plak kerja baru. Masa ni rasa macam nak jadi sotong le plak. Banyak tangan, bole buat banyak kerja serentak. Dah le makin hari makin aku rasa tak pandai. Lagi banyak journal article yang kubaca, makin banyak buku yang ku refer, makin konpius le plak...haisshhhh...PhD ni proses jadikan org tak pandai ke??? Dah le asal aku pun tak berapa pandai...aku stress lagi......

1 comment:

FakirFikir said...

jgn buka email. setkan semua masuk spam.