Tuesday, August 30, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Selamat Hari Raya Aidilfitri untuk semua pembaca blog ni. Kami sekeluarga akan menyambut hari raya on Wednesday 31 August 2011. Kat Western Australia ni, tarikh raya berbeza beza (sama mcm tarikh start puasa le). Nampak gaya macam buat PhD gak, ikut justification memasing. Justification plak pelbagai bagai. Inilah antara keistimewaan beraya kat negara org puteh ni.


Bagi kami sekeluarga, En Hubby dan saya yang cetek bab bab ilmu agama ni masih berpegang dan mempercayai majlis ulamak dan imam imam yg telah dilantik secara rasmi untuk menjalankan tanggungjawab ni. Siapalah kami untuk mempertikaikan majlis ulama. Lagi satu, anak sulung pun dah meningkat remaja. Sebarang keputusan and tindak tanduk kami secara tak langsung akan memberi impak kepada dia. Biarlah dia mendapat idea yang keputusan majlis ulama' and imam imam patut dihormati. Doa kami, nanti bila dia besar, dia tidak konfius and terikut ikut dgn justification yg pelbagai. Dia ada pegangan and mengikut landasan yg betul.


Anyway, Selamat Menyambut Hari Raya and maaf zahir batin dari kami sekeluarga. Muga Allah memberi peluang lagi buat kita untuk bertemu Ramadhan yang akan datang...

2 comments:

FakirFikir said...

selamat hari raya. Kami dah raya dah hari ini.

mulan said...

Selamat hari raya Mr FF and family..