Thursday, April 16, 2009

Sedih




It has been three days since I received the e-mail. The content of that email tak menarik benor bunyi nye. Tapi, bila difikir fikir balik may be ini lah yang ku doakan selama ini.

Untuk mempositifkan keadaan yang sedih amat tu, ari ni aku dah decide malas nak fikir fikir lagi. Proceed with whatever I have done so far and doa muga Allah buka hati org yang berminat ngan benda yang aku tengah buat nih cepat cepat bagi positive answer..

Cuma sekarang ni pun rasa sedih lagi..sebabnye..benda yang dibaca ni rasa macam berbelit je...sepagi aku dok mengadap article ni..rasanya keupayaan aku untuk paham bahasa org puteh ni idak le teruk sangat..segala macam test English aku dah ambik pun...dari zaman sekolah sampai tua ni...English 1119, 161, 160, IELTS..itu belum lagi filem filem org puteh yang aku dok nganga nengok sepanjang hayat aku ni...belum lagi novel org puteh yang aku dok kepit sebelum tidur...ishh..sian kat cikgu English aku kalau gini le tahap pemahaman aku...

jadi untuk tidak mengecilkan hati cikgu cikgu English aku tu..aku rasalah..masalah untuk memaham article yang satu ni...yang dari "subuh shafie" aku dok belek ni adalah disebabkan cuaca Perth yang tidak menentu..huaaaaaa...sedihnya ari ni...

2 comments:

Nor Fadzlina Nawi said...

Hang in there kak! We'll make it through...How I wish I have Doraemon magic pounch!

mulan said...

Thanks Fadz, really need some motivation! hee