Monday, August 24, 2009

Dalam dilemma

Nak bagi dia baca ke idak ni... ish...dah 2 hari dok fikir benda nih....dah 2,3 kali buat attachment kat e-mail tapi bila nak click sent je..hati cam kecut le plak...last last aku cancel je message tu...ishh...geram betul ngan diri sendiri...

apasal le aku tetiba rasa cam tak confident bebenor ngan kerja aku ni...bukannya tak pernah ku buat benda ni....dulu dulu masa belum "belajar" pun dah pernah buat..entah apa apa yang aku tulis...tak de hal pun...ok je...(cuba menyedapkan hati sendiri)..

tapi ada plak suara satu lagi ni dok cakap camni...ye lah...dulu dulu tu guna konsep belasah je..lagi pun belum "belajar"..and tak le risau sebab tak bawa nama org lain sekali..kalau tak berquality pun no hal...sendiri buat sendiri tanggung...kali ni.. akan bawa nama org lain together with my work...dah ada tanggungjawab nak pastikan at least mencapai tahap yang sepatutnya...

Dah capai ke tahap sepatutnya?...haaaaa..ini yang buat dalam dilemma ni..kalau aku nak pastikan capai tahap ke idak..kena lah bagi dia baca...tapi knowing dia yang begitu "detail" dalam hal hal cam ni...hati rasa kecut sangat....what if tak capai tahap? or tak capai dia punya expectation?...huaaaa...tak pasal pasal...aku dapat extra kerja plak....sekarang ni pun dah rasa cam nak jadi sotong.. ada banyak tangan kot banyak yang bole dibuat ....tak ke cari penyakit namanya???....

so nak hantar ke idak kat supervisor ni........apa lah...benda kecik cam ni pun bole konpius...patutlah America selalu konpius ngan isu isu besar ...(ada kaitan ke dgn kekonpiusan aku ni...ke sebab supervisor aku org America...tapi dia tak pernah konpius le plak....)...huaaaaa.....cepatlah decide.......blurrrrrrr

No comments: