Monday, July 8, 2013

Tipon sakit

Saya memohon maaf sekiranya ada kenkawan yang dapat sms berkali kali, mendapat panggilan dari saya (w/pun saya tak call), menerima sms yang dah outdated, menunggu mms (gambar) yang saya hantar tapi tak kluar kluar...itu semua bukan disengajakan. Itu semua symptom yang ditunjukkan oleh tipon saya. Tipon saya sakit.

Saya sedar yang tahap kesihatan tipon saya makin serius setelah mendapat beberapa komplen dari kenkawan. Ghupanya dah lama jugak ler benda tu berlaku, tapi dema semua idak gamak nak kaborkan. Maklumla teman kan sakit. Dema ingat , teman yang blurrrr... Haishhhh...teman memang le sakit kat otak TAPI idak le sampai sakit otak....kah kah kah

Teman idak le buat apa apa tindakan ke atas tipon teman. Teman ada ler suarakan masalah kesihatan tipon teman kat Dr peribadi teman kat umah nih. Dah beberapa kali teman kias kan mengenai masalah tipon teman ni. Dah berbagai ayat kiasan teman guna. Dah berbagai suasana dan ketika teman suarakan masalah problem  tipon teman, di dapor udah, di meja makan udah, on d way ke opis udah hatta ataih katil sebelum tidor pun udah (teman ikut petua ustazah dlm tv...kih kih kih). Tapi, nampak gayanye Dr peribadi teman bz memanjanggg. Ada virus gamaknya. Message tak sampai sampai. Takat ari ni tak ada lagi langkah langkah susulan untuk membeli tipon baru. 

Teman tak putus asa. Sepanjang bulan Ramadhan ni teman akan usaha dengan lebih gigih lagi. Mungkin teman kena tunjuk iklan Samsung S4 atau brochure Samsung S4 sambil sambil nunggu waktu berbuka. Lagi pun harijadi teman lepaih raya. Isssh...cantik bebenor kalau Dr peribadi beli S4 untuk hadiah harijadi. Moh kita pakat pakat doa teman dapat tipon baru lepaih raya......Ishhh...mana bagus ye I-phone 5 ke S4???

4 comments:

Anonymous said...

Tutorial yang perlu diikuti:

1. Pergi http://store.apple.com/my/buy/home/shop_iphone/family/iphone5
2. Pilih warna.
3. Pilih model.
4. Klik "Continue".
5. Klik "Add to cart".
6. Select "This is a gift".
7. Klik "Checkout".
8. Klik "Continue as guest".
9. Klik "Continue".
10. Isi "Shipping Address".
11. Klik "Continue".
12. Minta nombor kad kredit Dr tu dan isi maklumat payment.
13. Klik "Continue".
14. Register akaun dengan apple.
15. Doa agar dapat phone masa bird day tu.

mulan said...

Dr peribadi tu tak guna kad credit...addoiiii

Anonymous said...

Kalau tak dapat S4, cuba mintak S3, murah sikit..utk user macam kita2 ni sy rasa lagi sesuai S3...

Rafisah

Anonymous said...

Note 2!i define it as freedom.