Tuesday, June 9, 2009

J-Lo and her disciplinary problems.





Kedua dua menteri kabinet telah sebulat suara menghantar usul kepada President agar J-Lo di hadapkan ke lembaga disiplin. Kedua dua menteri yang lebih senior juga telah membuat laporan lengkap kepada Balai Polis St James. Puan Inspektor yang bertugas mengesahkan menerima lapuran tersebut.

J-Lo is facing with various accusations especially dari segi mengganggu ketenteraman awam. Diantaranya menggangu kedua dua menteri ketika mereka bersolat, merosakkan mainan mereka, menghabiskan cokelat Kit Kat yang menjadi kegemaran Menteri kedua, memasang keyboard terlalu kuat sehingga mengganggu kedua dua menteri dan yang paling tidak dapat diterima oleh kedua dua menteri adalah memaksa mereka melihat persembahan nyanyian dan gelekan dangdutnya dan juga merampas sessi permainan playstation mereka.

Lembaga disiplin parti hari ni telah memanggil J-Lo untuk disoal siasat. Malangnya, J-Lo didapati enggan berkerjasama . J-Lo telah memberi jawapan yang sama bagi setiap tuduhan i.e."Nina, tak buat apa-apa pun..".

Siasatan masih dijalankan. Bagi pihak Presiden, beliau berjanji dgn menteri menteri kabinet untuk cuba menyelesaikan masalah disiplin J-Lo secepat mungkin..

2 comments:

zn said...

Nice blog Intan. Keep on writing and sharing and good luck on your studies

mulan said...

Thanks Zn. Dah berpuluh tahun tak jumpa. Saya dah link ke ur blog. do keep in touch. salam for your family